Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija regulāri veic sava darba analīzi un darba izpildes kvalitātes novērtējumu, lai saviem klientiem piedāvātu arvien profesionālākus pakalpojumus un to risinājumus, kas nepārtraukti tiek pilnveidoti.

Mūsu mērķis ir labāk izprast mūsu klientu vēlmes, sniegt saviem klientiem kvalitatīvus pakalpojumus, laicīgi noteikt un risināt problēmjautājumus, uzlabot savstarpējo komunikāciju un sadarbību, kā arī veicināt nozares attīstību kopumā.

Inspekcijas klienti ir dzelzceļa sistēmas dalībnieki- dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāji, dzelzceļa pārvadātāji, manevru darbu veicēji, dažādi dzelzceļa uzņēmumi, vilces līdzekļa vadītāji (mašīnisti), bīstamo kravu pārvadājumu drošības konsultanti (padomnieki) un citi.

Iestāde ir izstrādājusi Klientu apkalpošanas standartu (2023), lai uzlabotu pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un sadarbību ar klientiem.

Iestāde regulāri (vismaz divas reizes gadā) veic klientu apmierinātības novērtējumu, organizējot dažādas aptaujas.

Paldies visiem klientiem par atsaucību un veltīto laiku anketu aizpildīšanā un sava viedokļa sniegšanā!

Jūsu viedoklis ir svarīgs mūsu tālākai attīstībai!

Inese Saulīte

Vecākā eksperte/analītiķe - 18.kabinets
inese.saulite [at] vdzti.gov.lv