Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcijas Klientu apkalpošanas standarta mērķis ir sasniegt Inspekcijas vīziju klientu apkalpošanā un nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu snieguma līmeni. Lai to sasniegtu standartā ir definēta Inspekcijas vīzija, noteiktas galvenās vērtības un principi veiksmīgai sadarbībai ar klientu, norādīta vēlamā Inspekcijas un klienta rīcība, sniegta informācija par pakalpojumu sniegšanas un saņemšanas veidiem un saziņas iespējām. Standarts ir izstrādāts, lai klients zinātu, kādu rīcību sagaidīt no iestādes, un veiksmīgas sadarbības rezultātā būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu, bet Inspekcijas ierēdnis vai darbinieks (turpmāk- nodarbinātais) būtu motivēts un pārliecināts kvalitatīvi pildīt profesionālos pienākumus un sniegt pakalpojumus, kas atbilst Inspekcijas noteikto mērķu un uzdevumu izpildei, saskan ar normatīvajiem aktiem, iekšējās kārtības noteikumiem, ētikas un uzvedības normām.
Klientu ērtībām iestādes tīmekļa vietnē ir izveidota pakalpojumu sadaļa, kurā pakalpojumi sadalīti pēc to veidiem, veikts katra pakalpojuma apraksts, uzskaitīti to pieprasīšanas un saņemšanas nosacījumi, norādīta iestādes atbildīgā kontaktpersona.