Lai labāk izprastu mūsu klientu un sadarbības partneru vēlmes, laicīgi novērstu problēmas un uzlabotu komunikāciju, 2023. gadā  no 6. līdz 20. martam tika veikta anonīma klientu apmierinātības aptauja, respondentiem aizpildot iestādes tīmekļavietnē izvietotu anketu.

Apkopotie anketēšanas rezultāti ir atspoguļoti infografikos:

Dzelzceļa sistēmas dalībnieku un sadarbības partneru apmierinātība ar iestādes darbu kopumā par 2023.gadu ir 88 %, lielākā daļa aptaujāto jeb 40% pakalpojumus izmanto biežāk kā reizi gadā, no visiem pakalpojumiem biežāk izmantoti “Drošības apliecība” pakalpojumi jeb 25%, “Dzelzceļa būvniecība” 17%, kā arī “Drošības sertifikācija” 15%. Pakalpojumu sniegšanas aspektu novērtējums vidēji ir 8,7 10 baļļu skalā. Klientu apmierinātība par sniegto pakalpojumu kvalitāti ir novērtēta par 91%.
Klientu apmierinātības aptaujas rezultāti I, 2023
Klientu apmierinātības aptaujā par 2023.gadu norādīts, ka 46% klienti apmeklē tīmekļvietni vismaz reizi pusgadā, tīmekļvietnes lietošanas ērtums novērtēts kā ērts jeb 68%, visbiežāk apmeklētās sadaļas ir “Aktualitātes” jeb 28 % un “Pakalpojumi” jeb 26 %. 46% respondentu novērtēja apmierinātību ar problēmas sniegto risinājumu/ 91 % respondentu uzskata, ka ar tīmekļvietnē pieejamo informāciju bija pietiekami. 83 % respondentu ir apmierināti ar pakalpojumu aprakstu tīmekļvietnē.
Klientu apmierinātības aptaujas rezultāti II, 2023