Lai nodotu ekspluatācijā stacionāru iekārtu:
- pieteikuma iesniedzējs:
- iesniedz pieteikumu un tam pievienojamos dokumentus:
- dokumentārus pierādījumus par prasību fiksēšanu un risku pārvaldību;
- sagatavotas "EK" verifikācijas deklarācijas;
- dokumentus, kas pierāda apakšsistēmu tehnisko savietojamību ar dzelzceļa sistēmu;
- dokumentus, kas pierāda apakšsistēmu drošu integrāciju;
- ERAs lēmumu attiecībā uz A klases vilcienu vadības un signalizācijas stacionārajām lauka apakšsistēmām
- norāda pilnvaroto kontaktpersonu saziņai novērtēšanas procesa laikā.
- iesniedz pieteikumu un tam pievienojamos dokumentus:
- Inspekcija:
- fiksē dokumentu saņemšanas datumu un piešķir novērtēšanas lietas identifikācijas numurs
- piecu darba dienu laikā izveido novērtēšanas grupu;
- var noorganizēt koordinācijas sanāksmi ar pieteikuma iesniedzēju, lai precizētu iecerētās stacionāras iekārtas modernizācijas vai atjaunošanas tvērumu apjomus un saistību ar APIS procedūrām;
- viena mēneša laikā pēc iesnieguma saņemšanas pārbauda dokumentācijas pilnīgumu, vai informācija dokumentos ir pietiekama detalizēta novērtējuma veikšanai;
- trīs mēnešu laikā veic detalizēto novērtēšanu;
- veic novērtēšanas procesa pareizas piemērošanas pārbaudi;
- pieņem lēmumu un izsniedz atļauju stacionāras iekārtas ekspluatācijai.